måndag, november 30, 2009

Svettigt!

Goodkväll! Jag har precis varit och svettats på ett intesivpass på friskis, fasen vad jobbigt det var idag alltså, pjuh! Jag fattar inte riktigt vad som hänt med intensivpassen, det har börjat komma massor med UNGA killar på passerna, jagmenar.. killar ska väl inte gå på jumpa..? men jag måste erkänna att det är rätt kul att se när dom inte riktigt... orkar! äntligen kan dom fatta att det faktist Är jobbigt att "hoppa omkring". :)
Nu ska jag krypa ner i soffan och dricka julte och titta på lite lyxfällan avsnintt.
Ha en bra kväll :)

Miss misse :)

PoK



PS:
vetnivad? tvätten gick bra! jag känner mig nästan lite stolt. Allt blev torrt och rent och nu ligger det invigt och upp hängt i garderoben. Snyggt och prydligt, känns nästan lite konstigt, vet inte när jag hade det så sist, men nu kanske jag hittar det plagget jag vill ha och att det även sitter sin det ska. SKÖNT!

1 kommentar:

Kommentera gärna :)