måndag, november 30, 2009

Två kliv

Klockan har precis passerat ett och jag har fortfarande inte orkat masa mig från soffan och två kliv till sängen, eller rättare sagt inte kunnat slita mig från datorn, har kikar runt på olika bloggar i över 3 timmar, kommer väl vakna upp fyrkantig imorgon bitti.
Imorgon har jag en ledig dag och det slog mig just att jag har ingenting planerat, funderar starkt på att ligga och dra mig halva dagen, det är nog det ända som jag vill göra...Fast ett friskispass på kvällen ska jag allt gå på. Har äntligen hittat träningsglädjen igen och det känns verkligen toppen, älskar att få energirus! Så nu är det bara nötanötanöta som gäller och hoppas på ett resultat. har börjat köra med matlåda på subway med, känns liiite drygt eftersom jag ändå måste betala för dendär jäkla mackan varje dag, men jag får krupp på dom, allt smakar precis likadant! så, nä.. nu blir det matlåda i fortsättningen.
Nu är det dags för mig att ta domdär stegen till sängen iaf, Godnatt!

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :)