söndag, december 27, 2009

Är ett kilo om dagen ett tecken på att man mår bra..?

Total julposition är intagen! dvs endast: mat! soffa! ljus! och familj!.
Kan man gå upp fem kilo på fyra dagar så har jag nog gjort det, absolut, det har jag. MEN det kan jag garantera er att dom kilona kommer försvinna lika snabbt! Tacka gud vilken tur att jag fick nya träning kläder+skor i julklapp, kanske tänker mamma och pappa samma sak som jag...(!!!??)
Hur som helst så är det därför jag inte bloggat, en dålig ursäkt? Kanske! Men ska jag räkna upp allt jag heller inte gjort, i bortsätt från bloggen så kanske ni börjar ana, det är sant! soffhäng i fyra dagar... och det har varit heeelt underbart!

Imorgon, eller om tjugo minuter är det Måndag och dags för vanliga vardagen igen. Det vill också säga två veckor kvar tills jag börjar på Glitter! (kan hända att jag tjatar om det men det får ni stå ut med, för än är jag inte färdig!)


Jag och syster på aftonen, julaftonen :)

Nu blir det sängen!
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :)