onsdag, december 02, 2009

Kompis från Kina?

Inne från kylan! Vi fick för oss att till Erikshjälpen och fa-an vad kallt det var alltså, och tror ni inte det var stängt när vi kom fram, jahapp! Vi gick en sväng till tempo (och Johanna handlade grädde till pannacottan som hon ska bjuda på ikväll)
och när vi kom tillbaks sisådär 20 minuter senare var det fullt på parkeringen och kö utanför, jag fattar inte! Vad är det dom tänker att dom ska köpa..?

Vi gick iaf in och efter några vänder runt porslinet utan ett enda fynd och omringade av klåpriga tanter kändes det ganska tröttsamt...Men jag vägrar att gå hem utan ett fynd!


När vi en timme senare satt och tuggade på en varsin bulle vid det såkallade "fiket" såg jag fem fina saker i min korg, fem fynd!...KÖP!

Visar kanske en bild sen :)


Nu ska jag titta på hur det går för johannas pannacottor!


PoK

Bjuder på en bild i från Kina istället, resan där jag och Johanna hittade varann! hohoo :)

1 kommentar:

Kommentera gärna :)