måndag, december 07, 2009

Ugglor

jag har fått en dille på ugglor, små som stora, runda och fina :) ska måla en uggla på en vägg i min lägenhet, övar lite varje kväll, såhär blev det ikväll!




Känner mig lite som en i biggest looser, halvligger lite utfläkt i sängen med pc´n på magen och tänker på Subway,( fast jag är ju då bakom disken), vi har fått en beställning på Lördag, inte så liten heller, närmare bestämt 357 mackor, till luciavakan, jag vet inte riktigt hur det ska gå till men det ska nog gå bra.(!!!???!!??).
Måste bara... Tänk er att vara SÅ tjock, 120-kilos-tjock, som i biggest looser, att lixom ha det svårt att gå, stå och sitta, heeela tiden! vagga sig fram. jag blir mätt av bara tanken.

Jusstja, hemlis:
- jag har smybörjat måla mina köksluckor/lådor, nu, nyss. Utan att tvätta eller slipa innan, bara swisch swisch, supersnyggt blir det, men jag säger inget till pappa, han tycker såklart man ska F-ö-r-b-e-r-e-d-a innan och p-l-a-n-e-r-a! Såklart! Men jag ska göra det, ska bara prova lite första också, kolla lixom, om det passar.
Det blev fint, hoppas det håller!
shhyyy!



P0K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :)