torsdag, april 01, 2010

Rosa Torsdag...eller?

Godmorgon...
Jag har precis dragit mig upp ur sängen för att sedan landa i soffan med frukostbrickan. Jag är less. '
Har varit halvvaken sedan halv sex och det har jag verkligen inte gjort med vilja, utan det är mina helvetesgrannar som inte vet hur man pratar normalt, dom skriker nämligen när dom pratar med varandra och oftast diskuterar dom nått som dom inte är överens om, jag provade att banka i väggen men det hördes knappt nånting, inte blev det tystare iaf. gah! tillslut var jag tvungen att gå upp iaf trotts min envishet om att somna om men när jag blivit arg över at jag inte kan sova är det helt hopplöst att somna om.
Tur att misse är här! Hon ligger just nu och spinner brevid mig, finns inget mer lugnande än hennes kurr.
Måste bara spotta lite över vädret när jag ändå är igång, grå himel och slaskiga gator, dö!
Ikväll blir det utgång´med bästaste annapanna, det får mig på bättre humör!

Igår var det en bra dag, först jobb till klockan 17 sen kom bästaste syster och hämtade mig, hon är hemma från stockholm för att dom åker till Gotland imorgon, hela familjen ska dit på påskmiddag med hela släcken (fast jag ska vara hemma och jobba, bra pengar)
hur som helst så åkte vi till mamma på middag, riktigt god middag också, med lax och vin och ost och kex, supermysigt!
här har ni misse!

Nu ska jag ringa anna :)
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :)