onsdag, juli 14, 2010

Semestrar vidare..

Semestern fortsätter... och just nu sitter jag i min systers lägenhet i stockholm, Jag bestämde igår på morgonen för att åka hit så det blev snabba ryck där hemma när jag var tvugnen att städa ur både M och P´s hus och min lägenhet, hann med att fixa nytt pass också tack vare att Moa hjälpte mig hela dagen med dammsugning, gräsklippning, packande och skjussande, snacka om riktig vänskap! (Du är bäst!!)
Så efter många timmars rännande fram och tillbaka bjöd Moa mig på middag hemma hos henne, vi hann! pju vilket teamwork!
Skönt att koppla av lite här nere i stockholm innan jag åker till Gotland på Lördag, Hanna och jag lyckades inte få semester samtidigt så när jag åker till Gotland nu på lördag så är hon kvar här i stockholm en vecka till och jobbar...och när jag åker hem kommer hon till Gotland, jättettråkigt! Vi passar på att umgås nu iaf!!
Här i stockholm har vi varit vaken sen halv åtta och precis ätit god melon-frukost, Vi ska snart lägga oss i en park och sola, bara kolla klart på sex and the city och sörpla lite mer kaffe först ;)
Ikväll blir det klackarna på och drink på första bästa uteservering, underbart här i stockholm där det bara är att välja och vraka bland ställerna, Jag vill flytta!!

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :)