tisdag, oktober 19, 2010

Jul 2010

Imorse ringde klockan halv 7...Säger bara fyy alltså!! Men jag hade bestämt mig så det gick hyffsat smärtfritt ändå, mitt tips är att inte ligga och dra sig utan att gå upp så fort klockan ringer och klä på sig träningskläderna på en gång, då är man halvägs där. Sen tar jag alltid en kopp kaffe innan för att få igång kroppen.
Packade ner träningkläderna i väskan så att jag kan gå och gymma efter jobbet också, känner mig riktigt motiverad nu! Jul 2010, hoe hoe!

Fyndade massa fint på Ikea igår, bland annat blå assietter till min marina dukting... (vet att jag har lite konstiga saker för mig). När vi kom ner till kassorna så blev det stortjut! gud så fint det var! Julpynt och slingor överallt!! Jag tog ett kort så kan visa er senare.

1 kommentar:

Kommentera gärna :)