tisdag, oktober 12, 2010

Tisdagskväll

gookväll!
Har precis stoppat i mig resterna från igår, mussel och skaldjursgryta. Som jag knåpade ihop igår för att döva min rastlöshet, riktigt bra blev det måste jag säga. Jag är en riktig sucker för grytor och såser! Dessutom behöver jag varm mat för att hålla humöret uppe så det är en bra ursäkt till att få laga lyxiga middagar.
Just nu sitter här och försöker tänka ut vad jag skulle vilja ha på mig på Lördag då personalfesten äger rum, ute i god tid tycker ni? Jag skyller på intresse, hobby! Outfits-hobby! Hur som helst så är det väldigt klurigt denhär gången, det är det alltid när vädergudarna vänder upp och ner på hela jordklotet och kylan kommer bitande över en natt och strumpbyxor och öppna skor blir ett minne blått. Nä jag får nog ta och kika lite på insperationsbilder på datorn och hoppas på att få något tips... ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :)