onsdag, november 10, 2010

Allt jag tänker på är hund!

Jag vill så gärna så gärna...så gärnaaa ha en liten hund! En glad och lekfull som även gillar att gosa. Är inne på en Fransk bulldog just nu, men Foxterrier går också bra. Jag skulle vilja prova lite. Så nuni... ska ni få ett litet uppdrag!
Ropa hej till mig om ni känner någon som behöver hundpass, absolut inga hundraskrav på det. Och absolut inga pengar inblandade heller.
Kom igeen, någon måste det finnas! Eller ska jag skriva en lapp och hänga på Konsum? Kan man göra sånt? Jag kommer ihåg att jag och min kompis Stina brukade läsa på dom när vi var yngre men nu var det längesen jag såg några..Är anslagstavle+lapp-tiden förbi?

6 kommentarer:

  1. men hejdare reidar! då kan du ju lika gärna skaffa barn på en gång ;)

    SvaraRadera
  2. instämmer..., väääänta med sånt!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. smart att kolla om nån vill ha en extra-matte/ mamman(och "hundägare utan hund", alla som haft hund förstår

    SvaraRadera
  4. jaa nellie min lilla favvotjej!

    SvaraRadera
  5. <3 nellan gillar dig också! :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna :)