torsdag, november 11, 2010

Julafton

Rena julafton på jobbet idag!! Så himla mycket fina nyheter, julen börjar närma oss med storsteg och plånboken får gå på tomgång, typ. Ameeen så himla fint! Ni måste komma in och kolla. Handsmycken, axelsmycken, mega-ringar och stooora halsband + julsmycken! Vi slår Ikea förtusan!
Var och kollade på vinterkängor efter jobbet och hittade ett par fina, dom får det bli tänkte jag och traskade till kassan för att parkera dom där till morgondagen (eftersom man är duktig och planerar sina köp), men icke så damen bakom disken..
jag:- Nähä?
hon:- Nää vi lägger inte undan nu när det är så populärt.
jag:- Det är ju därför jag vill lägga undan.
hon:- Joo...
Farao tänkte jag och gick. Hoppas verkligen att dom finns kvar tills imorgon, morr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :)