tisdag, november 09, 2010

Snöstorms-Tisdag

Vilket väder! Höll på att blåsa av cykeln när jag cyklade hem från tåget nyss, men i Uppsala var det värre, iaf nyss, men det ser rätt illa ut utanför fönstret nu. Jag tar tillbaka det jag skrev imorse och oroar mig extremt för hur jag ska klara av denhär vintern. Jag vill kunna cykla och ta mig lätt till och från jobbet, inget snöpulls och platt hår. "klass två varning vid gävleborgsområdet inatt. Rejält snöoväder, tung snö väntar" sa dom på tv4 nyheterna nyss, men hjälp! vad är det då nu!!?
Uppsala var snöit men väldigt mysigt, som alltid. Vi hittade massa fint, som alltid. Vi åt mumsig sallad på ett mysigt fik, fick smaka glögg på Granit och kollade läget på Glitter, som alltid. Perfekt alltså.
Blev mycket julsaker på Granit så nu har jag rustat upp mig för årets julklappsinslagning, jag har en plan.

ps: såg en bloggkändis i uppis också! hohoho, ni vet inte vem, hohoho!
ps igen: Moa bjuder in till glögg ikväll, jag tackade ja.

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅHHH vad mysigt mysigt mysigt! Jag har iaf joggat sex km i snöstorm, och det var inte bara jag ute, flera st till galningar i Hemlingby!
    /mams

    SvaraRadera
  2. vem vem vem vem vem? haha ;)

    SvaraRadera

Kommentera gärna :)