onsdag, mars 16, 2011

Onsdag

Mornings mina trogna läsare, höhö ;)
Klockan slår snart 11 och jag är redo för en powerwalk till jobbet, vilket väder! fick pirr i magen imorse när jag vaknade innan klockan ringde av att solen lös, gassade in genom fönstret, underbart!
och vetni vad? mitt kök är typ klart, inflyttningsbart-klart och det blev så jädrans snyggt! Så jag kollar in matbloggar och klipper ut recept om vart annat, här ska det lagas! god och hälsorik mat..... funderar på att fira med en middag till dom närmaste, lite halv åtta hos mig-stuket.
Onsdag är för övrigt min favvo-vardags-dag så det kommer bli en bra dag med dagsavslut svettandes på gymmet. Jag betalade 500 kronor för att höja ribban och få igång slutspurten med att lägga till en månads gym på mitt friskiskort, inga undanflykter, nu ska det brännas!
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :)