torsdag, december 10, 2009

Give Me Some Love

hejhallå, allt bra? med mig är det toppen, nobellmiddan på TV`n, PC´n i knät och en hund flåsandes brevid.
Egentligen är jag för trött för att skriva nu...
MEN måste tala om för er alla att nu går det att kommentera fritt på min blogg, lätt, kul och snällt. Så ja, det är väl bara att sätta igång hörrni! give me some LOVE!

Idag invigde jag och syrran dagen med en förtio min promme innan frukos, Asta var såklart också med, hurtigt va?
Sen har det bara varit jobbjobbjobb och lite matlagning och soffhäng.

NU: Asta-rasting
SNART: Harry i sängen
IMORGON:....Fredag!!! Jobb+idol och julbak :)


PoK

3 kommentarer:

  1. Kajsa du gör ju jättefina ugglor! Vad duktig du är! Svante har en liten crush på ugglan, han ho-hoar hela dagarna med korta avbrott för den ko-koande göken. Förra året startade jag en julpyntstradition - Svante får en ny prydnad varje år. År 1 blev det en elefant och i år blev det - hör och häpna - en uggla som jag hittade på åhlens! Ugglan är lätt den tuffaste fågeln, den och kanske spillkråkan, men den är ju mest tokrolig. Keep up the good ugglawork!

    SvaraRadera
  2. mamman:
    klok som en uggla, det vet jag, men söt som en uggla, och läcker, frän och rolig som en uggla. man vill bara HAAA dom!

    SvaraRadera

Kommentera gärna :)