onsdag, december 09, 2009

Elvisp och Pasta

kväll igen! Denhär dagen har verkligen gått megafort! Och det beror såklart på att jag vaknade tio.trettio idag...- herregud! Det blev att hoppa i uggsen och gå ner till tvättstugan med en gång, en tvättmaskin iaf, det vita blev grått.
vid ettiden kom Stina på lägenhetstitt och jag bjöd självklart på kaffe-o-kak-fika, hon berättade om hennes Londontripp på tre månader och hon hade såklart haft det sååå bra och träffat sååå många kompisar, (AVIS!!) (ps: hon ska åka tillbaka i Maj och då kanske...Kanske jag hänger med, iaf hälsar på!!) Efter fika och titt gick vi ner på stan för julklappsshopping, jag vet redan vad jag ska köpa till alla och en (den första) klappen blev firrad idag! Till Hanna! Vill så gärna skriva vad det är!! Men då kanske hon ser, shyyy :)
Så kul att se stina igen så jag skyndade mig att boka in mig med henne på Fredag också, då ska vi baka julgodisar och se på Idolfinalen, hihi :)
Nu ska jag knäppa outfitbild på hanna, glöm inte att kika där. HÄR!


PS: Djurdagis hos hanna, bus med Pasta(Asta) och mys med Elvisp (Elvis...P) :)
Nu säger vi godnatt!













Nattuggla(or)
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :)