tisdag, december 08, 2009

gråter jag!?

Godkväll!...IGEN!

En morgon och kvällsblogg dethär, men det är väl okej? Om inte annat så är det ett bevis på att jag gör nått vettigt på dagarna. ..?


Jag vet inte riktigt vad som hänt med mig ikväll, Jag har nyss kollat på "jag vill bli stjärna" på fyran, gulligt program om "barn" som vill bli stjärnor, men Mitt i programmet kommer jag på mig med att gråta! (läs snyfta till), Jag grät lite när nån sorglig reklam kom upp också, men hallå-å! varfördå?!

Nä, jag vet faktiskt inte varför, men det var rätt..skönt och kul! Eller.. det är rätt kul att komma på sig själv! Men det är nog så ibland bara, att man bara gråter lite... eller?



Nu ska jag hoppa i säng och kolla på paradise hotel, pinsamt va?

Ärsh vad jag svammlar, GODNATT!


PoK


glömde nästan!

Bara en uggla också!

Så!! godnatt :)



1 kommentar:

Kommentera gärna :)