söndag, december 20, 2009

Helg?

Gooood kväll!

Sitter i soffan med Moa vid min sida, vi dricker kaffe (har bytt ut min kaffebryggare mot en perkolator, bara för att den är snyggare!! Kaffet blir dock sådär...Kan inte bestämma mig om snyggt övervinner gott.) och kollar in shopping på nätet, lön imorgon!
Jag är lite sugen på ett par boots från hm, 199 kr är ju nästan som hittat! Men jag vet ändå inte...riktigt.. känns lite onödigt.
Imorgon är det Måndag och Min helg har inte änns börjat, jag har jobbat Tors till Söndag och ska jobba även imorgon! Känns ju sådär..fast bra! Pengar! Sen är jag ju faktist ledig resten av veckan, ska bli superskönt med några dagar ledigt. Innan jobbet imorgon ska jag träffa min blivande chef Lotta på glitter, vi ska prata om när jag ska börja och skriva papper..! Jag måste bara en gång till...JAG ÄR SÅ GLAD!!!!!! :D:D:D:D
SÅ.
Jag har jobbat lite på mitt uggleprotiekt idag med, fast i klippochklistra-form!
jag vet, supersuper suddig och verkligen KASS kvalite men det är iaf en bild! Jag ska försöka fixa kameran!





















PoK

1 kommentar:

Kommentera gärna :)