onsdag, januari 27, 2010

En vanlig Onsdag

Kollar ni på robinson? finalen är denhär veckan, eller på Lördag, alltså det är ett avsnitt varje dag från och med idag också är finalen på Lördag,. Jag tycker alla är rätt töntiga, men det är kul att titta på, jag hejjar inte på någon heller, jag vet bara vilka jag inte vill ska vinna. Eller jo Fredrik kan nog få vinna, eller Sanna, hon är fjollig, en riktig girlie och just därför borde hon vinna, paffa dom andra med att vinna, haha!
Idag har jag jobbat och tränat.
Det är riktigt kul på Glitter nu, känner att jag börjar bli varm i kläderna och lära mig allt som ska läras...Kul! vi har fått in massor med nya varor denhär veckan och än är det inte slut! Så alla mina fina vänner, titta in på Glitter denhär veckan, vi har 75 % på massvis med snygga varor och nästa vecka fylls butiken med bara massa nya fräsha vårsmycken! Missa inte! ;)
Här kommer mina nya snygga jympabyxor, snygga va?
helt vanliga tycker nog ni BUT nono. jag tycker det är jättesvårt att hitta ett par bra jympabyxor som sitter uppe, brett och hårt resor ska det vara! men nu är dom funna! på Åhlens av alla ställen, deni! knäppte dock efter träningen, lite av en miss men jag får hoppas att mörkret skymmer det mesta...




PoK :)



2 kommentarer:

  1. saknar att läsa din blogg, keep on blogging!!mor

    SvaraRadera
  2. snyggbrallor! sitter toppen!

    SvaraRadera

Kommentera gärna :)