onsdag, februari 03, 2010

Ibland vill jag vara lite mer som Amanda jenssen

Hänger ni med i svängarna? Tänkte nämligen ta också skiva lite igen,
men denhär gången tänker jag inte göra någon taskig förklaring om varför jag inte skriver, bortförklara mig med att jag inte har tid, mycket jobb och dittdatt...Så därför skriver jag alltså inte det...Jusst.

Så, hej!
Idag har jag jobbat skönpass, 12-17 är ju lyxen det, slippa både öppning och stängning, bara att lägga fokus på kunder och försälgning, det jag är bäst på.

Appropå ingenting så har jag återigen upptäckt Amanda Jenssen, hon var med i "dom kallar oss artister" idag, bra program btw, det borde ni se. Skön tjej tycker jag, Ibland när jag funderar och kommer in på dedär återkommande ämnet tänk-om-man-var-sådär-kändis-grym-på-nått, då skulle jag vilka kunna sjunga. Också (om man får välja det också) skulle jag vara lite mer som Amanda Jenssen, lite mer konstnärlig och ball. Om ni förstår mig rätt nu, jag tycker det är läckert när man har en rejäl kategori på sin stil, vilken musik man lyssnar på, kläderna och hemmet är lixom detsamma. Amanda jenssen har en riktig 40-60 talsstil. Jag tycker sånna människor är väldigt intressanta, för sån är absolut inte jag, jag är nog helt tvärt om, jag är lite av en allätare när det gäller både musik och stil, gillar "för mycket" olika stilar helt enkelt. Men det imponerar mig hur vissa människor (som amanda jenssen) kan lyckas välja en stil och köra den hela vägen ut.
Det blir så mycket personlighet då.

PoK

1 kommentar:

Kommentera gärna :)