måndag, februari 15, 2010

klick klick också var en biljett till stockholm bokad, imorgon direkt efter jobbet, 20.00¨
skönt och enkelt, roligt också, att se hennes lägenhet, Hannas alltså, vi ska fnissa och mysa i hennes loftsäng, jag längtar!
jag kom nyss på att det har varit alla hjärtanens dag idag, jag har haft måndag i huvudet, men det var visst idag, lite konstigt att det var så himlans mycket allahjärtansdagspaket idag då, borde dom inte kunnat köpa det lite tidigare?, det är väl idag dom borde ha umgåts och inte ränt på stan helt själva och letat förbryllt efter något som skulle kunna slås in i lite papper, "skit i vad det är bara jag kommer hem med nått" sa en kund till mig idag när jag la ner hela min själ på att lyckas luska ut vad HANS fru skulle kunna bli glad för.
Jag blir nästan arg. Varför var han inte bara Hemma med sin fru ist, och bara umgicks!!?
...ärch!
nu blir det sängen för mig, godnatt!
Men först:
så tänker jag lite extra på er som tillhör mitt hjärta, känner ni?:)

PoK

1 kommentar:

Kommentera gärna :)