lördag, april 17, 2010

Fin magkänsla

Tröttare än någonsin men med en riktigt fin magkänsla, älskar den känslan! Jag vet inte varför eller hur men helt plötsligt så bara känns det så himlans bra!

Kanske är det för att det blev en sån riktigt mysig kväll igår med käk på Brända Bocken med mina fiiina tjejer :) Vi satt och tjötade och drack drinkar tills klockan blev sent och tills Anna och Jossan kom och hämtade mig för utgång, Jo och Math skulle jobba tidigt idag så för dom blev det hemgång :)

Men jag ska jobba jag med, är halvvägsklar och ska nu paus med en kopp kaffe, blir jobb i Valbo idag för första gången så har ni vägarna förbi valbo köpcentrum så måste komma och hälsa på mig, oki?

Stängning till sex och sen blir det rockparty på Goya, måste.peppa.mig.
Blir en bild från brända i sommras, bilderna från igår blev alldeles för mörka...Math och Jo :)

See you

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :)