onsdag, april 28, 2010

Jobbar på Avatar-benen och miss miss Oslo

Ibland får jag sug i magen av saknad i Norge, först och främst alla människor, endel kommer jag nog aldrig mer se, det känns väldigt konstigt, vemodigt, jag försöker inte tänka så mycket på det men ibland bara suger det till, huuga!
Jag ska åka till Oslo snart och hälsa på, hälsa på staden för dom flesta som jag jobbade med har slutat och flyttat ifrån Oslo och alla svenskar har åkt hem till sina städer här i Sverige, men staden finns kvar och den ska jag snart, snart hälsa på :)

Men domhär damerna finns kvar, nära till hands också ;)


En liten bit upp från min lägenhet i Oslo, gamlebyen på Konowsgate

Nästan samma ställe fast på natten





Underbart med bilder så man kan blicka tillbaks, sakna!
Vilken beslutsångest jag har då, springa inte springa...gah, Var så jäkla trött imorse så jag var tvungen att äta frukost nu, brukar egentligen vilja käka efter jag tränat men nu var jag tvungen att så lite energi, kaffe och gröt, muuummaa!
Tio sticker jag, mm Tio blir bra, hepp, pepp
PoK

1 kommentar:

Kommentera gärna :)