onsdag, april 28, 2010

löparrunda number 2!

Sitter här och väntar på min sega moor, vi ska ut och springa och nu var det exakt 47 minuter sen vi pratade, (hon skulle bara kasta i sig lite fil...(?) NÅja!
Roar mig med kaffe och den skrikande skåningen på Förkväll, det är riktigt pinsamt program, och dåligt! men roande? jovisst!
Just nu har dom en tjej som håller på och tar bort rynkor på en annan tjej, en ny metod med stötar! Alltså en el-aparat som man drar upp och ner i ansiktet och som utlöser stötar, det ska tydligen vara toppen för ryckorna, jättebra tror jag! ...eller...
ha. ha. ha.



PoK

2 kommentarer:

  1. lilla gumlegumlan, men till sist kom jag och sprang vi hela femman på I14 så nu hittar du det spåret också<: o inte ramlade jag omkull inte;)

    SvaraRadera
  2. Två löpturer på en dag. Du är knäpp. Hi

    SvaraRadera

Kommentera gärna :)