tisdag, juli 06, 2010

Godmorgon bloggen

Hej!
Äntligen lite lugn stund på min lediga dag! Jag har varit vaken sedan klockan åtta imorse då klockan ringde, ut i solen!! trodde jag...
Men det är klart att det är 19 grader varmt och MOLN över hela jäkla himlen, fatta man ju! Typiskt min tur..Det är alltid dåligt väder när jag är ledig.
I helgen var det värmebölja och då jobbade jag tors-mån, slutade lagom till solen gått och gömt sig.
Men det är tur att jag är så rastlös så jag har städat hela huset(japp, huset! mamma och pappa är på Gotland så just nu är jag husbo, underbart!)också fick jag nygräddat bröd till frukost, tackar!
Trodde att vädret skulle spricka upp om jag gjorde lite nytta, men tji fick jag!
Min kära kollega Elin tjatar hål i huvudet på mig att jag ska blogga, så vad gör man inte lixom? Katschiiing!
PoK!

1 kommentar:

Kommentera gärna :)