tisdag, juli 06, 2010

Solen, hoho?

Vädret spricker inte upp.. det slår mer igen, hej då och godnatt säger det. Det ser ut som om någon slängt ett täcke över himlen, smoff bara, borta! Också lite stänk, stänk. Så jäkla meningslöst..braka loss bara! Slå som spön i backen vett ja, så du kan börja om på nytt, sakta men säkert bli piggare och soligare igen, kom igen! Lagom till imorgon då jag börjar jobba igen, visst? kan jag ge mig fan på.
Men happy är jag för det, för hela huset är fullt av gottiheter och blommer efter en hejdundrande 50-års(pappa)fest för en vecka sen, så jag lever rena lyxlivet vill jag lova!
Har även rotat lite bland hans presenter och hittat en bra bok, Dyngkåt och hur helig som helst av Mia skäringer, passar mig perfekt.
Det är konstigt dedär, så fort tiden snurrat på och hamnat på månad Juli så börjar jag läsa (igen), Kan läsa flera böcker efter varann till och med, men sen när vi sedan hamnar i slutet av Augusti början av Oktober lägger jag ifrån mig boken och låter den ligga där, tills nästa år och nästa juli. Varför de?

Jagvet, jättejobbigt att huvudet syns på bilden, men nu blev det så och nu är det så. Fin bild iaf, fin himel lixom:)
btw: huvudet är min kusin!

PoK!

4 kommentarer:

  1. Å va kul, en till blogg att maniskt följa ;) hihi! Puss & Kram gumman // Filippa

    kom in på min o kika vettja! :)

    http://filippaviding.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Oh! va kul ännu en bra blogg att följa... :)
    Hoppas allt e toppen med dig tjejen!

    Kika in på min blogg vettja! :)

    http://filippaviding.blogg.se/

    Puss & Kram // Filippa

    SvaraRadera
  3. "blommEr" moahah, jag smittar av mig ;) hihi

    SvaraRadera
  4. aah, Elin du skojar, jag säger ju det, huuu, ska jag GENAST träna bort! haha

    SvaraRadera

Kommentera gärna :)