torsdag, juli 08, 2010

Jag deppig!?, äh, lägg av!

Då säger jag Hej och Godnatt, Tackarr för en trevlig dag! Fast denhär dagen har faktist inte varit något vidare, en riktig depparedag har det varit! Inte likt mig.. Men ni vet när allt bara går helt fel, man säger konstiga/fel saker, har en riktig FULdag och vill bara sätta sig på en stol och gråta en skvätt bara för att man nyss råkade spilla en skvätt vatten på tröjan? En sån dag är det idag så nu ska jag bara krypa ner under täcket och lyssna på bra musik tills jag somnar, har precis fixat en somna-spel-lista på Spotify, blev mycket HOFFMAESTRO, seg som jag är har jag nyssens blivit dökär i det bandet, lååångt efter alla andra men vad gör väl de om tio år?
Godnatt!

PS: Deppa är för amatörer, imorgon är det en ny dag! såja.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar att du är så jävla pepp hela tiden! Om några månader hoppas jag att det har smittat av sig på mig! :)

    SvaraRadera
  2. gullegossa :) vi ska pappa varann, i höst blir det stenhård träning också, hepphepp

    SvaraRadera

Kommentera gärna :)