söndag, juli 11, 2010

Mina tjejer är bra grejer!

Igår hade jag fullrulle på dagen, duscha, fixa, handla och laga mat för halv 7 kom hela tjejligan hem till mig på mat och mys och det blev riktigt lyckat! men det visste man juh, att det blir kanon när alla vi samlas, klart! och alla 12 fick plats!! (tur att inte alla kunde komma, hähä;))
Vi kunde sitta ute i mammas Underbara trädgårdhela kvällen utan att frysa ett endaste dugg, mer svättas, skratta, spela musik och tjöta, det är grejer det! Jordens bästa start på semestern! Nu väntas bara sool, bad, stockholm, spontantrippar och Gotland med allt vad det innebär. lovley semester!
 "Turen" har vänt, gud hörde mitt rop, nu känner jag igen mig själv igen, GÖTT!
Nu ska jag kolla läget i kylen, vad kan jag finna på till mina stuvade mackisar?

PoK
ps: bilder kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :)