måndag, oktober 18, 2010

Hedda Gabler

Himla lite bloggande blev det nu i helgen, men det är bara ett gott tecken ska ni veta, riktig toppenhelg har det varit. I Lördags yrde jag runt på stan, handlade på Willys och städade. För klockan sex kom världens bästa kollegor hem till mig för mys, hela vardagsrummsbordet var full med chips, godis, ost och kex, vindruvor och annat gott. Jag gjorde även en fördrink av mouserande vin och hallon sorbé. Ja ni hör väl, trevligt sällskap och massa smaskens, kan det bli bättre? Några hot shots senare slutade vi på Goya där det blev dans kvällen lång!

Bild snodd från Elin
se mer bilder på hennes blogg

Igår var jag och Elina och lunchade på stan, riktigt mysigt på stan på Söndagar, knappt en kotte ute så man slipper köa och trägas. Klockan fyra mötte jag upp mamma för att gå på teater, Hedda Gabler. Jag älskar verkligen att gå på teater, mycket bättre än bio. Det känns så spännade att sitta så nära skådespelarna, mer äkta. Och dom var ju så himla duktiga!
 Får ni tid så tycker jag verkligen att ni ska gå och se den. Se ett klipp om föreställningen Här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :)