fredag, oktober 15, 2010

Nellie

Blev dåligt med bloggande igår för när jag kom hem från jobbet hade jag fortfarande massa energi kvar och började städa i mitt vinterprojekt, garderoben i hallen. Helt otroligt vad mycket grejer man kan sammla på sig på några år. Men nu har jag sorterat, hängt upp, vikt och sorterat lite till. Och resultatet..? Det blev så bra som det kan bli på så litet utrymme.
Just nu sitter jag och försöker piggna till med lite kaffe och ska snart ut och gå med Elina och Nellie (elinas hund).
Sen blir det woork, ha en bra dag :)

ps: jädrar vad kallt det var inatt, -4 visade min termometer, huuga!

2 kommentarer:

  1. kraaaam från mor!

    SvaraRadera
  2. Kajsis, blogga två gånger om dan! Va det inte så man blev en succé?! ;) Nu är jag ju inne här jämt.

    Miss u. Puss

    SvaraRadera

Kommentera gärna :)