måndag, november 15, 2010

Stockholm...igen!

Igår runt halv 11 mitt under våran skype-konversation bestämde jag mig för att åka dit, till stockholm och till Hanna, så viola!  Här är sitter jag nu. Kom med bussen runt 3 igår och då gick vi raka vägen och köpte pizza, plaserade oss i soffan med varsin kartong och sen rörde vi inte en fena på resten av kvällen. Riktigt mysig.´
 Kollar ni på ensam mamma söker föresten, det gjorde vi. Och det går ju inte att slita sig när man börjat kolla, blir ju så spännande..och pinsamt, så bra!
Just nu sitter jag och frullar själv i Hannas vita lya, väntar på mamma, hon kommer hit snart, till stockholm.´Hanna kommer också snart, när skolan är slut. så tajmad familj. Så får vi se vad vi hittar på, det regnar här...men något ska vi nog hitta på!
PoK!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :)