tisdag, november 16, 2010

Tisdag

Börjar min vecka med en Tisdag.
Gårdagen var toppen. Mamma och Hanna kom tillslut och vi traskade ner mot stan, i regnet och efter lite macka i magen.
Jag älskar stockholm!
På stan handlade jag massa fint såklart, bland annat en ny mössa med pälsboll mitt på huvudet, fint som snus!
Shoppade loss på make up store gjorde jag också så nu får jag väl skäll av mina mitt-emot-kollegor idag...inget dom får veta...ssshyy!
Det är tokmycket snö utanför fönstret (som ni ser), men denhär gången känns det faktiskt bra, eller helt okej iaf.
Matilda överraskade mig glatt med att komma med mina kvarglömda (läs totalglömda) vinterskor i Lördags. Så var det vinterproblemet löst! Inget köp.
Sen så är det så att himlen är blå och solen skiner idag och vem kan bli puttrig av de? Nä, just ja!

1 kommentar:

Kommentera gärna :)